יום רביעי, 14 במרץ 2012

יש דיבור על כך שמסתובבת בהוליווד כפילה שלי

אני כאן כדי להפריך את השמועה.
מדי שנה, בשבוע הראשון של פברואר, חל שבוע הדופלגנגר בפייסבוק- כפיל בשפת הצוררים. אני בדרך כלל לא משתתפת בפולחני אישיות מסוג זה אבל השנה חרגתי ממנהגי ובהחלטתי גם אני, ברוח היתולית, לשים כתמונת פרופיל איזו בחורה אחת בשם אן הת'אווי. מסתבר שאנשים רבים התבלבלו וחשבו שהיא אני- או אני היא, ונוצרה שרשרת של טעויות בתגובות שלא יביישו פרק של "שלושה בדירה אחת".





 אז באיחור קל החלטתי, לאור בקשת הקהל, לערוך שחזור של התמונה של הת'אווי. מה שבפועל קרה הוא שהדמיון ביני לבין המקור מקרי בהחלט- וזה מוכיח, חברים, שצריך הרבה מאוד אנשי צוות (מאפר, מקים תפאורה, צלם, תאורן, איש שמחזיק ריפלקטור) כדי לייצר תמונה טובה. אם אין לכם את כל מצרכים הנ"ל, אתם כנראה באמת צריכים להיות אן הת'אווי.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה